divendres, 27 de novembre del 2015
LA MUNTANYETA
El día 23 d'octubre vam poder visitar l' escola la Muntanyeta que està situada a San Pere i San Pau, Tarragona.
Va ser una molt bona experiència ja que vam tenir contacte directe amb un dels àmbits amb el que podem treballar através de la integració social.
Primer el Raúl , un dels pacients del centre, ens va explicar tot el que es feia en aquella institució i les diverses activitats, programes i professionals que hi habien al centre.
També ens va explicar que els pacients del centre eren tots persones que habien patit una paràl·lisi cerebral, això hem va semblà molt bé perque ès important que hi hagi centres especialitzats de cadascúna de les malalties mentals, cognitives i físiques ja que és mol més específic i els podem ajudar de millor forma.
Després el nostre guía el Raúl ens va portar a fer un tour per les diferents parts i habitacions que hi havien.Realment hem vaig quedar parada no i faltava cap detall hi habia menjador, habitacions equipades, labavos i dutxes adaptats en tots els llocs on els podesin necessitar, sala de fisioteràpia, el taller,el hort, sala multisensiorial etc, també vam poder veure les diferents activitats que és realitzaven al jardí entre elles hípica, una activitat que els i agradava i els motivava.
És dividien per grups segons l' edat això vol dir que hi havia una part ón estaven els més petits i l' altre on hi havia els usuaris més grans.
Va ser una gran experiència ja que vam poder veure més d'aprop el món de la paral·lisi cerebral, un món que no estem acostumats a veure ja que moltes vegada no sóm concients dels problemes que molta gent pateix, hem va servir per valorar les coses que tenía i per entendre més les persones amb diversitat funcional ja que ells valoran més les petites coses.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada